مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 13:022022-03-05اقتصادي

ممنوعیت استفاده از چاه های خانگی برای کشاورزی و باغداری در درگزین


سرپرست منابع آب شهرستان درگزین از ممنوعیت استفاده از چاه های خانگی برای کشاورزی و باغداری در این شهرستان خبر داد و گفت: دهیاران در صورت مشاهده چنین چاه هایی باید بلافاصله موضوع را به اطلاع برسانند.

- ایسنا/همدان سرپرست منابع آب شهرستان درگزین از ممنوعیت استفاده از چاه های خانگی برای کشاورزی و باغداری در این شهرستان خبر داد و گفت: دهیاران در صورت مشاهده چنین چاه هایی باید بلافاصله موضوع را به اطلاع برسانند.

محمدرضا شکوهی در جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی شهرستان درگزین با تاکید بر اینکه چاه های فرم یک نیز تا پایان سال 1400 فرصت دارند از امتیاز پیش بینی شده در قانون استفاده کنند، اظهار کرد: در غیر این صورت از طریق مراجع قضایی پیگیری و برای آنان تشکیل پرونده خواهیم داد.

وی همچنین از انسداد 13حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و افزود: با انسداد این تعداد حلقه چاه غیرمجاز از برداشت 707 هزار مترمکعب آب در این شهرستان جلوگیری شد.

شکوهی با اشاره به تعهد منابع آب این شهرستان به منظور برنامه عملیاتی و تحقق صددرصدی برنامه نصب کنتور هوشمند بیان کرد: انسداد چاه های غیر مجاز یکی از اهداف تعیین شده در برنامه عملیاتی در این شهرستان بوده که در این زمینه تاکنون 13 حلقه چاه غیرمجاز مسدود شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت استفاده از چاه های خانگی برای کشاورزی و باغداری در درگزین

ممنوعیت استفاده از چاه های خانگی برای کشاورزی و باغداری در درگزین